2008-08-30

Marknaden är slut...



... och vilken dag vi haft! Underbart väder och en massa besökare. Vad roligt det var att ni hittade till vårat lilla hörn och tack till er som uppskattade WilleBus design. Det hade jag inte vågat tro och ni ska veta att det värmde mitt hjärta. Nu när det finns nya slantar i portmonän så får jag väl åka på en tyg-letar-resa så kanske vi ses snart igen någon annanstans.

Om någon undrar så har alla elefanterna som invaderade oss för några veckor sedan hittat nya hem. Det känns jätteroligt!

Wille stoltserar i sin nya Svea pyjamas som han fick eftersom han varit så duktig hela dagen!

2 kommentarer:

WilleBus sa...

Hej Malin...och om det är fler kanske som undrar ;) Självklart går det bra att köpa mer, ingen blir gladare än jag om sakerna uppskattas. I nu läget vet jag inte när jag får chans att visa upp mina saker igen. Men du kan ju alltid maila mig om ev önskemål så får vi se om de går att uppfylla. Maila gärna min egen adress, Wille är lite slarvig med att kolla sin mail ;) jennie_axelsson@hotmail.com Kanske kan man ta med något till Öppna förskolan om ni brukar vara där, det brukar vi! Hälsningar Jennie

Jessica sa...

Vad kul att du fått sålt dina "mästerverk". Tror snart du kan byta bransch nu, Jennie... Kram