2009-06-23

Så spännande

Jag har en släkting och vän som är en väldigt duktig fotograf + illustratör. Till honom ringde jag ikväll och gjorde en förfrågan om ett visitkort till mig. Jag har ju inte tidigare haft det utan skrivit min mail adress på vanliga små lappar.

Jag hade egentligen inga specifika önskamål men nämnde rådjur, blommor och lite barnslig skrift...
En timma senare så ploppar detta upp på min mail.

Visst är han en klippa?

Tack så hjärtligt Marcus!!! Jag ska sy mössor i massor till dig...eller DS fodral ;)

Så om allt går min väg har jag med mig dessa fina visitkort till Smögen på lördag.


9 kommentarer:

Jessica sa...

Verkligen jättefina!!!

Maria sa...

Vad fint!

Y sa...

snyggt!!!

Anna T sa...

Jättefina visitkort ju :)
Jag tar gärna kort på Wille och ser framemot att få på Leon Willebus :)
Vi kan väl höras när prickarna gett sig av :)
kram

WilleBus sa...

Tack gärna. Ja prickarna hoppas jag ju gärna över på bilderna ;) / Jennie

Unknown sa...

Kommer bli toppen att ha på ditt Willebusbord!!

Helena sa...

Jättefina kort!

Kul att höra att du tyckte halsbandet var fint också :-) !

Strumpetossa sa...

Superfina!!

Åsa Tidqvist sa...

väldigt väldigt snygga! jag har länge tänkt fixa mig visitkort men det blir aldrig av - men dina fina kanske får mig ur vagnen ;)