2009-07-03

Så fina!

Mina nya fina tyger har kommit. Underbara. Hoppas jag kan "tjuvtvätta" i morgon bitti.

Besökte hantverksmässan i Backamo idag. Oj vad mycket tråkiga saker... Får man säga så? Men när det är 30 grader varmt och sommar då är det svårt att uppskatta tovade tomtar, fårskinnskappor och renskinnsjackor. Enligt reklamen var det några utställare som gjorde barnkläder och det var kanske främst dem som jag var intressad av att besöka. Men nja, så där var väl det. Men träffade en tjej, jag minns inte namnet, men som gjorde jättefina armband av gammal vacker spets som hon färgade och broderade på. En kul idé.
Nä, WilleBus hade nog livat upp stället något ;) Dock var det VÄLDIGT få besökare så det vore nog en dålig affär med tanke på vad deltagaravgiften var...

Nu borde jag sy 2 klänningar... ;)

Inga kommentarer: