2010-03-20

Hotell Stockholm?

Ett inlägg som inte alls har med hantverk att göra ;)

Jag ska till Stockholm 14-17 april och försöker hitta hotell för lagom peng natten mellan 16-17 april. Kanske någon som tittar in här som kan tipsa om ett ok boende för ok pris. Det behöver inte alls vara någon lyxvariant, men gärna hyfsat centralt.

Just nu ligger det vinnande budet på 749 kr, men vill gärna hitta något billigare så jag hellre kan köpa med mig fina saker hem ,)

Uppdatering: Tack vare lite tips har jag nu hittat hotell med frukost för 500 kr, ok centralt... Dock har de fått många tråkiga omdömen av tidigare besökare... I valet och kvalet...

9 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Hejsan! Scandic brukar ha bra priser och erbjudanden. Ibland får man rabatt om man har Ica-kort också. Hoppas att du hittar något. :)

WilleBus sa...

Ja jag kollade scandic med Ica kort, billigaste var 1145 kr... hmmm. Hade hoppats på bättre ;)

Anna-Snoddas sa...

Synd! Det verkar som de bara har erbjudande på dubbelrum. På hotels.com kan du söka på. Hittade ett för 500, men det var utan fönster, kanske inte så kul. Ett annat för 700. Lycka till!

Anna-Snoddas sa...

Sök på solna också. Lite billigare. Vandrarhemmet rekommenderas dock INTE!

Palven sa...

Acco Hostel - har aldrig bott där själv, så jag vet inte hur det är. Ligger på södermalm o ska vara lite billigare.....

WilleBus sa...

Bra tips! Letar vidare;) Några tips på affärer som inte ska missas, det var ett tag sedan jag bodde i stan så mycket har säkert hänt.

carinizz sa...

Åh, ska du till Stockholm! Business or pleasure? Du kan alltid få bo hos min bror:) Alldeles gratis!

Kram:)

WilleBus sa...

Carina; Tack för erbjudandet, men det känns nog lite knasigt när du inte är med ;) Det är arbete de 3 första dagarna och bara nöje sista dagen därav att jag måste fixa eget boende. Kram

Anonym sa...

Hej, För flera år sedan bodde vi på ett hotell som hette Tre små rum. ligger bra till och var billigt då. Rummen var helt ok, inget speciellt och man fick en lägenhetskänsla.
Kram Maria