2011-05-27

Stilla

Får dåligt samvete över att jag inget gör just nu... eller gör, det gör jag nog... men inget att visa upp här. Istället rensar vi ogräs, leker i parken, är på öppna förskolan eller umgås med våra vänner.

Har en liten lista på saker som ska sys, jag hoppas lusten infaller innan helgen är slut så kan jag lämna dem vidare på måndag. Vi får se ;)


Sedan är det saker som vi skulle behöva själva. Bus behöver nya jeans, någon sommarkepa, Mys behöver bodies och dregglisar och en snuttefilt då hon gosar in sig och drar filten över ögonen när hon ska sova... Vad behöver jag? Mamelucker, skulle så gärna ha ett par mamelucker med lite spetsar och band...


hmmmmm, inspiration tack!


Fast jag tycker att jag får massor av inspiration genom att titta runt bland alla fina bloggar som jag följer, nu har jag dessutom hittat några nya norska godbitar. Varför sätta sig vid symaskinen när man kan surfa runt en stund till ;)

Inga kommentarer: