2013-12-07

Något tar slut och något annat tar sin början

Ja det är väl så det mesta fungerar.

Mitt lilla Busföretag kommer att få vila. Inga fler marknader och inga beställning.

Istället hoppas jag får bjuda på inspiration, skapar glädje och snygga barnkläder. Ja det var väl ungefär där det hela började. Roliga kläder till vår lille Bus. Nu är ju han inte så liten längre men skapandet av WilleBus kläder fortgår. Och så ska det även göra fortsättningsvis men bara till våra barn, Bus och Mumma. Kanske en och annan present så klart, men inga beställningar, inga måsten utan bara fritt skapande. 

Jag hoppas ni kommer att vilja fortsätta följa mig i den världen här på bloggen eller via Instagram där jag hoppas bli mera aktiv... när jag lärt mig grejen :) 

WilleBus på facebook kommer att bli inaktiv då det främst har varit min sida för försäljning.

Kram Jennie



Inga kommentarer: