2009-08-26

Kreativ?

(bild från förra årets barnmarknad)

Nja, sådär ;)

Det har blivit ett gäng mössor under kvällen, men eftersom den lilla lappen fattas så får bilden vänta lite. Kanske i morgon.

Nu är redan halva veckan gjord och snart är det lördag igen. Då är det dags för barnmarknaden i city. Enligt väderprognosen ska det bli molnigt med inslag av skurar.
Då är frågan... Är det värt att packa sig ner på stan om det regnar lite? Kommer ni att gå dit och kolla? Förra året var det jättefint, varmt väder. Vill minnas att vi svettades ordentligt.

Hmm, beslutsångest.

Problem nr 2: Vi är bordslösa en vän och jag. Tips mottages tacksamt. Har faktiskt inget som fungerar riktigt bra här hemma...

ja det är ju två dagar kvar innan jag behöver bestämma mig.

5 kommentarer:

Cecilia & Busiga ungar sa...

Inget tips om bord men ni kan väl köpa ett ltet partytält att stå under. Min man byggde ett bord till mig med tillhörande tak....lyxigt värre!!!

Anna T sa...

Hade absolut kikat ner om jag var hemma. Gillar barnmarknaden. Ge Uddevalla lite Willebus färgning :)

Bord har jag dessvärre inget,

kram Anna

frida sa...

Om jag får logistiken att gå ihop ska jag komma! Det ska lösa sig hoppas jag, för jag vill verkligen åka in.

Hoppas att det löser sig med bord.

carinizz sa...

Jag har ju bord så vi får väl knö ihop oss! Har nog inte så mycket grejs att sälja ändå. Klart du ska komma så vi kan umgås:)
Kram

Lenas HEM sa...

Rasmus och jag kommer =) Vi vill jättegärna handla av dig!! =)