2009-08-21

Snart imorgon...


Då är det dags för stans första lördagsmarknad. Allt med lokal anknytning, då kan man prata närproducerat... ca 5 min gångväg från stan ;)
Längst ner i beskrivning står det "stickat och virkat"...där måste ju jag få ingå ;)


Jag ser verkligen fram emot det och jag hoppas många tar sig ner på stan istället för att åka till det där tråkiga stället med affärer norr om...


Några smycken gjorda nyligen. Gillar verkligen hjärtat ovan. Ser lagom ruffigt och kantstött ut.
Det nedre var nästan omöjligt att ta kort på eftersom det var så blank. Hur jag än gjorde så kom världen runt omkring med i spegelbilden.

Det är verkligen spännande att testa olika brickor, alla är olika att stansa på och resultatet blir verkligen annorlunda.

Hoppas vi ses i morgon.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gillade också det hjärtat i mitten mycket=)
Ses imorgon!

Unknown sa...

Glömde säga att jag tror du kan lägga till mig på bloglovin igen;)