2009-11-28

Så var det roliga...



...över för denna gången :) Tina och jag har haft en toppendag med en massa trevliga besökare vid mitt bord. Dagen till ära fick jag ett dubbelt så stort bord som de andra gånger, men det behövdes verkligen ;) Tack till Marianne och Uddevalla City som ordnade det!

Jag tycker nog att jag fick till en härlig adventskänsla med fårskinn, granris och och en massa WilleBus saker!

Nu har jag inga fler marknadsdagar inbokade, så nu blir det till att sy lite kläder till Bus. Har ju inte hunnit inviga nattågstyget och den randiga velouren måste det skapas något i... Hmmm, det finns alltid något att göra ;)

Dom smarriga pepparkaksmuffinsarna bakade jag igår så vi skulle ha något att mysa på under dagen. Dom var faktiskt kanon goa och kan varmt rekommenderas.




Inga kommentarer: