2010-10-05

En rosa...


Superkassa bilder, men vad kan man förvänta sig halv 9 på kvällen ;)
Eftersom vi är billösa ikväll blev det inga flyttlass till nya hemmet, utan Bus och jag har varit hemma hela kvällen.
Wille fick välja mellan 2 aptyger och detta... Självklart ville han ha tröja med bilar, rosa är ju ingen skillnad än i hans värld.
Så nu är den klar. Jag stod emot frestelsen att göra farfarsknäppning...DOCK ser halslinningen väldigt tajt ut och eftersom Bus sover kan jag inte testa. Är den förliten i morgon finns det risk att det blir knappar fram till även på denna ;) Annas åker den nog på till dagis direkt.

3 kommentarer:

Ahlard sa...

Superfin! Hoppas det går på:) jag tycker det är så kul att grabbar får ha rosa, för många vill eller har i alla fall inte något emot det. Och jag tycker många passar så bra i det. Han blir säkert supersöt i den. Ha det gott! /Johanna

Cecilia & Busiga ungar sa...

Min minsting har ju en redan i det ljusa rosa med röda fordon men så fick han syn på just detta tyget härrom dagen och önskade sig en till....=)

Åsa Tidqvist sa...

du har en award hos mig!