2010-10-30

Min smyckesverkstad



Mina smycken görs bäst vid den gamla vedspisen. Hårt och bra underlag;) Eftersom det fortfarande saknas taklampa i köket få man hålla till godo med levande ljus. Funkar bra till skymningen, sedan blir det lite svårarbetat;)
Personliga smycken kan verkligen berätta en historia, oftast kanske bara bäraren vet om den... Men det är ju det som gör den så unik... Liknande smycken kan bäras av många, men det är vad den betyder för mig som bär den, som är det viktigaste.

3 kommentarer:

Madebycarran sa...

Alla sätt är ju bra förutom de dåliga:) Ser bamsemysigt ut!

Smilla sa...

Tack snälla för supersnabb tillverkning!
Jag är sååå nöjd, det blir så bra. Pärlorna gör symboliken och halsbandet perfekt!
Jag längar till paketet kommer på posten...

Helena sa...

Ser ju helmysigt ut! Själv använde jag en stekgryta det första halvåret men köpte sedan ett flackjärn och det har jag inte ångrat. Nu slipper grannarna höra när jag stansar på kvällarna och barnen kan sova i lugn och ro :)