2010-12-08

Det går mot jul...

...och det är så mycket man vill hinna med.
Att jobba tar på krafterna och när man väl kommer hem så är man ganska trött.
Jag har en del saker som jag lovat göra innan jul och de ska bli gjorda, men jag kommer inte att tacka ja till fler nu. Nu får symaskiner och tygbackar vara framme tills nästa vecka, men sedan ska de ställas bort, granen ska få plats istället och hemmet ska pyntas.
Julledigt kan det kallas, sedan tror jag att när januari kommer så kommer flitens låga att brinna igen ;) Och då borde namnlapparna vara på plats... vilka långa veckor det är när man bara väntar på att de ska dimpa ner i brevlådan.

2 kommentarer:

Åsa Tidqvist sa...

vilken fin tröja! snyggt med det gröna i muddar och så. och jag väntar också på namnlappar...seg väntan...

Sara sa...

Tack så väldigt mycket för kläderna! Så nöjd. Nu ska jag inte pressa dig mer, men kanske hör av mig i vår med en ny beställning :) Kram och Ha en god Jul m familjen!