2011-10-19

Operation julkort 2011

Idag påbörjade jag arbetet att lyckas ta julkort a la 2011... Ja det är verkligen ett arbete;) Bus vägrar ju för det mesta fotografering just nu. Han skulle med bestämdhet även han ha tyllkjol, jag blev lite konservativ och tyckte att han kunde väl ha byxor... Diskussionen slutade med att han fick ha blomma i håret + att jag lovade göra julgodis efteråt (chokladbollar)... Dock funkade bara dealen i ca 2 min och det räckte inte för att jag skulle lyckas få den optimala bilden... Men barnen är fina oavsett om det petar sig i öronen eller skelar;) Så nått i högen av bilder får det nog bli... eller så gör vi ett nytt försök en annan dag. Måste bara fixa mera havregryn till chokladbollarna, kan ju inte använda helt slut på grannens...

2 kommentarer:

Åsa Tidqvist sa...

men det här var väl helt underbart fint!!

Lina sa...

Tycker dom är ljuvliga, helst med blomma i håret... :)