2012-01-04

Väska med ugglis.

Har man snöat in på ugglor så har man ;)

Tre väskor med en stor härlig uggla på. Är man inte ugglefrälst så kan man ju välja att ha andra sidan ut, då syns bara en spetskant... Men jag vill absolut ha ugglan fram!

En ficka inuti och stor träknapp som stängning.
Varsegoda, finns i BusButiken... strax.

Ville ha livebilder så man får känsla för storleken, men jag får be om ursäkt för det dåligt utförda modelluppdraget. Kan förstå att kandidaterna i Top Model inte alltid får till det.
Jaja, det får jag bjuda på ;)

6 kommentarer:

yvonne sa...

Du är duktig syrran. Snygg klänning också. Kram från mig.

s a g o g r y n sa...

Läckra! Ser ut som det varit lite pilligt att sy - bra gjort!

hannah sa...

när jag var i Varberg hitta jag en ursnygg tunika ifrån vintage by fe. Påminner om den du har på dig...är det samma tro?! Kram

WilleBus sa...

Hannah: Kan det absolut va, samma märke i alla fall ;)

hannah sa...

tyckte jag kände igen den ;) Finns det någon som säljer det märket här i stan? Kommer snart med en beställning på mössa. Fodrad å tryckt namn.å en liten påse där han kan ha snutte å napp i på dagis. Det fixar väl du snabbt å enkelt ;) Lilleman skolas in på dagis på tisdag så det blir att leta kläder så han har nu...

WilleBus sa...

Hannah: Sprudla i Ljungskile har och just nu är det 50 % på hösten/vinterns kläder. Åk dit och kolla vetja, hon är jätterar hon som har affären. Du är välkommen med en beställning;) Det är du alltid! Kanske han behöver en schyst tröja också ;) Kram