2012-05-22

Picnic

Idag har vi firat öppna förskolansdag. Massa föräldrar och en massa barn. Vi hade med oss en fantastisk picnicbuffé, så smarrigt i det vackra vädret.

Dagen till ära så sydde jag sent igår kväll nya kläder till Mumma. Dock lyckades jag inte fånga henne på ett enda kort så nu får ni hålla till godo med smutsiga kläder som använts en hel dag;)
Svarta tunna haremsbyxor och en utsvängd tröja.
Tanken var att jag skulle ha halskant á la Linas tips från helgen. dock kom jag på det efter att jag klippt ut tröjan... Något sent påtänkt... Resultat= jättevid hals. Lösning=muddkant.
Jaja, det blir inte alltid som man tänkt men det kan vara bra ändå;)
Är dock oerhört glad över tyget, så fint! Även det Linas förtjänst ;)

Har idag bokat en sommarmarknad. Så håll tummarna för fint väder då det är utomhus. Jag har ju haft lite otur med sådant de sista gångerna ;)



Inga kommentarer: