2012-05-31

TJUVARNA KOMMER!!!!

I förrgår fick jag mitt efterlängtade tjuv & polistyg. Det kanske inte är jag som väntat mest, utan det är nog snarare Bus ;)
Köpte även prickigt som jag tyckte blev snyggt till.
Wille fick pantalonger och t-shirt och Mumma fick pantalonger med klänning. Hennes kläder syddes rymliga eftersom min tanke är att hon ska ha dem till hösten. Willes t-shirt satt som ett smack medans byxorna är tajta, men de ser ganska sköna ut ändå.
Måste säga att jag blev faktiskt toknöjd ;)

4 kommentarer:

biro sa...

Hjälp!! Kommer vi att få påhälsning av tjuvar på lördag?

Åsa Tidqvist sa...

Ah! så himla snyggt! prickar är min nyaste o största kärlek just nu! prickar på pojkar har jag funderat mkt på men det går ju alldeles utmärkt ser jag!

Sofia / rufi design sa...

De här kläderna är så galet snygga! Älskar allt!

Åsa sa...

Så fina små busar du har, o finfina kläder med du sytt :)