2012-11-27

Projekt julkort 2012 pågår

Jag har ofta en idé, en bild av vad jag tror ska bli fint.
Min bild av årets julkort var "framför levande ljus i kakelugnen, förväntansfulla barn och mysande katt" Lite beiga toner men med värme....






Jaha....
Ideér kan vara bra...
Men resultatet blev istället:

Litet barn fick tyllkjol och blomma i håret = stort barn vill också ha tyllkjol och blomma i håret...
Mamman (jag) försöker intala mig själv att det är bara ett julkort, såklart får dom ha det... Då började hela mammans koffert med vackra saker tömmas och provas och eufori över allt glittrigt utbryter!

Men vi hade kul i alla fall och julkort kan vi ju ta en annan dag.

Ps, katten såg vi aldrig röken av så hon var nog inte heller så sugen...

2 kommentarer:

s a g o g r y n sa...

Ha ha låter kul och ser mysigt ut!

Åsa Tidqvist sa...

men så fint och så kul kort!! underbart! jag tog en sommarbild med krabbfiske i år....inte såå sugen 8-åring som ville "göra julkort..." dina katter är för fina!