2012-11-19

Syjunta maxi!

I söndags hade jag förmånen att få vara med på endagars syjunta. En favorit i repris från i våras. 19 st kreativa hjärnor sprudlade av ideér mellan ca 9-19. Underbart.
Jag fick gjort lite av varje, några mössor, en tröja, nästan en kappa + denna klänning till mig själv. Är löjligt nöjd ) Underbart mjuk och skön och döljer det mesta ;)
Kommer med stor sannolikhet att göra flera.







Idag kunde man läsa om vår träff i vår dagstidning, kul!


Massa tack kramar till Elin och Jana som gjorde detta möjligt! Räkna med mig till våren med!

5 kommentarer:

Anonym sa...

gulliga du! tack själv :)

jääättefin klänning du gjorde!!

/elin

carinizz sa...

Åhh, vad fin klänning Jennie! Kanske kan beställa en när du har tid att sy:) Kram

WilleBus sa...

Tack, snälla ni.

Anonym sa...

Hej,

Jag läste reportaget i tidningen och skulle väldigt gärna vara med nästa gång det ordnas, om det finns möjlighet? Kan du ta mina uppgifter eller ge mig en kontakt jag kan fråga?
Mvh
Helena Jonsson
Kungshamn
helenaj75@telia.com

Åsa Tidqvist sa...

Vilken härlig grej-att träffas så många! Och väldigt snygg klänning du sytt dig! Du undrade om jag tryck upp eget tyg och japp, det har jag!