2013-01-15

1234567......

Siffror är väldigt spännande just nu och 100 är den magiska siffran.
Innan julletade jag alfabetsplansch + sifferplansch till Bus men hittade ingen med siffror. Några jättefina finns det men de går bara till 20... och då är det ju långt kvar till 100.
Som tur är finns ju min vän Macke. Efter att jag framställt mina instruktioner hur jag hade tänkt mig så levererade han detta fina alternativ. 




Jag blev supernöjd! Eftersom siffrorna tar lite plats så kändes A4 litet, så jag lät ett tryckeri trycka dem lite större. 
Jag har några ex av varje om någon mera är intresserad. Dessa levereras utan ram men de passar bra till Ikeas Ribba, som jag använt på bilderna.  70 kr + porto kostar de som finns klara. Maila vid intresse, willebusdesign@live.se. 

Inga kommentarer: