2013-01-04

Ballerinadrömmen

När jag var liten drömde jag om att få dansa balett, kanske var det mest de vackra dräkterna som tilltalade mig. Tänk en vit fluffig tutu med glitterdräkt till. Huu så vackert. 

Igår gjorde jag en till Mumma, bild kommer senare.
L kom förbi och önskade sig en egen, ja det gick ju att ordna. Gul skulle den vara och gul fick den bli. När man gör den ganska kort blir det mer en tutu istället för en kalasig tyllkjol. 

Idag fick L prova sin kjol och leka ballerina. Kan säga att det ganska snart blev 2 barn till klädda i tyll. Såklart ville Mumma och Bus också vara med och hela min koffert med glittersaker åkte fram. Sedan var dom väldigt vackra en lång stund :)





3 kommentarer:

od Andulky sa...

Superfin!!!

Anonym sa...

Jättefina kort!!
Kram Liza

Alice sa...

Underbara bilder! (och fin kjol)