2015-05-10

Randigt # 1 och # 2

Förälder - barn matchning.


Populärt nu i vår minsann. 

Idag har jag komponerat min egen matchning med W och M. 

Tyget till Mummas och min klänning kommer från Lilla Tygladan, Uddevalla. 

Mönstret till min klänning kommer från Ottobre nr 1, 2012. 

Mönstret till Mummas klänning är ett vanligt tröjmönster som jag förlängt och breddat. 

Tyget till Willes shorts och min kjol kommer från en arbetskamrat. Mönstret till shortsen finns i Ottobre nr 1, 2014. 

Min kjol är bara klippt som en rektangel och med resår i midjan. 

Övrigt:
Mummas väska, H & M
Min väska, Lindex
Mummas skor, Converse
Willes skor, Quicksilver
Willes tröja, I Dig Demin
Mina skor, Converse & Puma
Min topp, Vintage Stories

Ge oss nu lite vår värme!

2 kommentarer:

Josefin Isidorsson sa...

underbart snyggt och supersomrigt!!tack för inspirationen!

Cecilia sa...

Vilket härligt inlägg! Ser ut som en gudrun-sjödén-reklam. Classic!