2009-02-10

Lime - Vårens färg?


Ville prova sy en ny tröjmodell till Bus. Såg den här i senaste Ottobre och gillade den. Tänkte att stlk 86 nog kan vara lagom... Det var STORT. Vet ju att dessa mönster ofta är stora, men inte så stora trodde jag. Så det fick bli att klippa till en ny i stlk 80 + att jag hoppade över sömnsmån. Eftersom modellen sover sött kan jag inte prova om det blev bättre förrän i morgon.


Ett par matchande velour byxor blev det också, med ett stort W i rumpan. Har ju ett par andra byxor med bokstaven i rumpan och det gillar jag. Dessa ser också stora ut...men vi får se i morgon.


Hela kittet.
Är någon intresserad av tröja i stlk 86 får ni höra av er ;)

2 kommentarer:

Cecilia & Busiga ungar sa...

Hej. Jag ville som du prova den mysiga tröjan med omlottöppningen. Tänkte jag skulle skicka vidare den men tyckte som du att den såg så stor ut, min 3-åring kan ha den. Sitter jättebra på honom i stl 86!!! Kolla min blogg om du vill. Har en bild där.....

Unknown sa...

Supernice!=)