2009-02-19

Tunikor


Två nya tunikor har det blivit. Den första i grönt är i stlk 74 och har matchande knickers till i velour. Underbar vår outfit tycker jag i härliga färger.

Tunika nr 2 är i återvunnet material vilket innebär att detta fina tyget en gång varit något helt annat. Provade med Willes pantalonger i orange till, jättefint. Den här tunikan är i stlk 86.

Gillar modellen jättemycket, egentligen ska det vara knappknäppning bak men av princip gör jag inte knapphål så det får bli snörning. Men jag tycker nog att det är lika trevligt.

Måste be om ursäkt för hemska kort. För det första har jag ingen bra bakgrund och för det andra är jag urusel på allabildredigeringsprogram. Önskar att jag kunde bjuda på snygga kort... men tyvärr inte än. Ni får hålla till goda.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Jag kan inte sluta säga det.. du gör grymt fina käder!!!!
Detta var underbart fint! Men den översta bilden kunde jag inte se..:(

Unknown sa...

Är den till salu, den nedersta?? isåfall har du en spekulant...

WilleBus sa...

Varför kan du inte se den? KOnstigt. Självklart är den till salu ;) Den ska få följa med till juryn, men sen kan den bli din.

Lina sa...

Jättefina!!!

ska du stå på Båberg?

Anonym sa...

Himla fina tunikor!

Lina sa...

http://www.traffenbaberg.nu/


:)

Anonym sa...

Fantastiskt Jennie, en underbar tunika !! Skulle man möjligen kunna övertala dig att göra i stlk 36? Jag är också grymt sugen på en av dina söta klänningar. Vad tror du?
kram malin

WilleBus sa...

Malin: Det kanske vore något ;) Vi får väl se...