2009-02-10

Vårkänslor? (Tävling)

Vem vill sy i tyger med gamla bruna elefanter när det finns vårfräscha prickiga tyger? ;)

Jag är just nu tokig i prickar och hade gärna haft mera olika prickar.

Med så här smarriga haklappar ser man fram emot vårens picnic kalas med nybakade bullar och saft...

Ett gäng av dessa kommer att få flytta till ÖF imorgon så får vi se om de hittar ett nytt hem.

Kanske vill någon ha chansen att vinna en haklapp i valfri färg. Just nu bjuds det på vårgrön, gräsgrön, mörk syrenlila och slickepinnerosa. Låter inte fel väl?

Vilken är din favorit. Lämna en kommentar och berätta. Vinnaren dras på lördag den 14 feb.

Lycka till!

11 kommentarer:

Lina sa...

Vill ha rosa!!!
Jodå, lite kom till båberg och jag sålde för ca 1500 så jag är jättenöjd! Men klientelet där var ääääldre och dom ville ju fynda gamla saker. Men jag har en kompis som har bokat upp bord hela våren (det är svårt att få bord) Och hon sa till mig att hon antagligen inte behöver dom så om du vill ge det ett försök så kan du få hennes mail :)
Jag kommer iaf och kikar om du står där :D!

Då hör jag av mig om jofotex och eventuell syjunta :)

Jag träffas gärna och syr lite om du vill :)

Josefin sa...

Härliga prickar!! Jag älskar grönt, så en gräsgrön skulle passa fint. Sitter och längtar efter sommar och grönt gräs.:)

Anonym sa...

En turkos med prickar som skulle match mitt nya porslin. Och den skulle komma väl till hands nu för Elias har börjat äta själv och det blir väldigt kladdigt kan jag säga!

Kram!

Anonym sa...

Då det proppar ut bäbisar från alla håll just nu skulle jag älska att vinna en vårgrön. Passar både kille och tjej och flera av mina vänner skulle bli överlyckliga. Nora gillar för övrigt sin röda klänning massor. Mailar dig en bild snart och återkommer med ny best.
Kram/Jessica i M-dal

Anonym sa...

Vilka härliga färger, känner våren redan nu (trots snöstorm utanför:) ). Grön eller turkos är mina favoriter.
kram

Jo sa...

Turkos är en favorit, helt klart!!!!

carinizz sa...

Jag älskar ju oxå grönt så den vill jag vinna! De andra är oxå superfina:)
Kram

Marie Frost sa...

Turkos! *mums* :)

Britta sa...

Hej.
Vinner jag vill jag gärna ha en gräsgrön. Vi gillar grönt i våran familj.

Unknown sa...

Leia älskar ju rosa..;);) Så vinner hon blir hon =)

Anonym sa...

Syrenlila låter ljuvligt och min pudding skulle vara vacker som en vårdag i den skulle jag kunna tänka :-) Kram till famlijen!