2009-05-08

T-shirt och prototyp


Bus har nästan inga t-shirtar så nu var det dags att ordna det.
Eftersom det blev en hemmadag pga febrig och gnällig son så fanns det ju lite extra tid. På 2 timmar middagsvila kan man hinna mycket ;)

Gult har jag inte använt mycket och jag vet inte riktigt om det är Bus "färg", men allt klär ju en skönhet så det ska väl ordna sig;)


Provade också att göra en solhatt stlk 54/56. Mönstret jag hade sedan tidigare gick bara till stlk 50. Så nu ska jag bara prova den på en liten tjej innan jag syr liknande i finare tyg. Dock tycker jag nog att dettatyget blev lite charmigt också. Den är vändbar med lite större rutor på andra sidan.

Bella får stå modell... Ev är den lite liten, hmmm, fast Bella är ju en ganska stor docka...

HALLÅ! Provmodellen, du får komma hit snart!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vi kommer så fort vi kan;)

Typiskt att jag jobbar hela helgen:( Men kanske måndag eftermiddag.. Då är jag ledig iaf. Ser jättefin ut!