2009-09-16

Nya utmaningar.


Nu kändes som det var dags att prova något nytt.
I måndags kom det några ringar med posten, 2 i metall, så som tagsen, men även en i silver 925. Det är den lite ljusar och bredare ringen.
Har ännu inte bestämt vad de ska stå på dem, men det ska bli kul att se hur det fungerar.

Visste inte riktigt med storlekarna och tyvärr passade inte silver ringen mig, den är förliten... 17 mm och 8 mm bred. Jättefin. Får se om jag hittar någon bättre behövande ;)

Ps har tyvärr inte hört något mera om mina smycken som inte kommit fram till mig...


6 kommentarer:

Melissa - Vincents Mamma sa...

kan inte du skicka bild på mina hjärtan :) e så nyfiken på att se hur dom blev

Unknown sa...

KUL att du provar..=)
Får ses en annan dag..Kram

Cecilia & Busiga ungar sa...

Åh, det här är precis vad jag har väntat på...underbart. Vad ska du ta för ringarna??

WilleBus sa...

Först måste jag prova så det fungerar och blir fint, sedan får vi se. Kanske hinner jag prova i helgen. Men idag ska jag fira min fördelsedag ;)

Cecilia & Busiga ungar sa...

Jättegrattis på födelsedagen. Hoppas du får en jättebra dag!! Hurra hurra för dig....=)
Stora kramar från mig.

Anna T sa...

Såg hos Tina att du fyller så HURRA HURRA HURRA HURRA!!! Grattis på 25 års dagen var de va :)
kram