2010-02-13

Fler pirater och en kjol...


Pirattröja i storlek 68 med matchande byxor till. Som vanligt fattas knappen, tycker det är ganska tråkigt att banka knappar så det spar jag gärna ;)

Och så har det blivit en myskjol till mig själv. Vit med bruna synliga sömmar, fuskvarianten eftersom jag fortfarande bara trånar efter en CP.
2 saker fattas eventuellt.
1. Funderar på att stämpla på den "utblommade maskrosen" som jag haft på några andra kläder, vad tycker ni? Less is more?
2. Var ska loggan sitta? Ska jag ta en vanlig lapp eller ska jag använda stämpeln som jag gjorde på blusen till mig själv?

Ni hör vilka stora problem jag har, eller hur? ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stämpla tycker jag. Dem är ju jättefina. Sen röstar jag på stämpelloggan=)=)

hannah sa...

Stämlpla såklart!!! Men sen röstar jag nog på att du syr fast willebus nere i kanten på kjolen ;)
Kram hannah