2010-02-05

Pirater och necessärer


Blev inspirerad att sy något av mitt pirattyg. Det blev en tunika/klänning + ett par matchande tights. Båda delarna i stlk 80. Jag gillar kombinationen orange/rosa.


Imorgon åker jag på Spa.
Så ikväll när jag skulle packa insåg jag att jag var utan necessär.
Nu är det fixat. En väldigt snabb variant utan några förskönande detaljer, men det kommer att funka att ha schampo och tandborst i ;)


Har fått frågor om kommande marknad.
Tänkte varit med nu i februari, men den har blivit inställd, så vi får se om det passar i mars istället. Jag återkommer om det.

5 kommentarer:

Myssel sa...

Snyggt!

carinizz sa...

Fint allting! Du är så duktig Jennie:) Jag är impad! Ha det så roligt i varberg.
Kram

Sara sa...

Vad fina saker du gör Jennie! Helt underbara. Leon är stl 92 nu. Har du någon busig idé är jag intresserad....hihi.
Kram på er!

WilleBus sa...

Sara: Du är så välkommen att höra av dig om du vill spana in mitt tygutbud och kanske hitta en favorit till Leon. Kram Jennie

Jonglören sa...

Ja detta bevisar än en gång att det inte bara är det yttre som räknas. Insidan är också viktig :-)