2010-02-14

♥Tävling♥

Eftersom det är en kärleksdag idag tycker jag att det är på sin plats med en liten tävling.
Inget stort, men något varmt.
Ett värmande mindre myshjärta har man chans att vinna.
Ett hjärta att micra för att sedan lägga på frusna små fötter eller på en öm mage. Samtidigt som kroppen blir varm så sprids en ljuvlig doft av lavendel.

Vad ska man då göra för att få vara med och tävla?

Samma som i de flesta tävlingar.

Lägg en kommentar till detta inlägget för att få 1 chans, vill du ha 2 så gör du ett inlägg om det i din blogg och länkar till mig.

Dragningen sker redan på onsdag, så ni måste skynda er lite ;)

Lycka till!

25 kommentarer:

mmiiaa85 sa...

Älskar alla dina fina saker du gör!!
Hoppas på att vinna detta gulliga hjärta, hade då tänkt att ge bort de till min älskade mor hon hade blivit överlycklig!!:)

Har länkat till denna tävling på min blogg :)

Sandra sa...

Jag är gärna med!

Maggan sa...

Vore kul med ett sådant hjärta så jag är gärna med! Då fick det bli min lille Marcus som skulle fått det.

Anna-Snoddas sa...

Jag är gärna med! :)

Anonym sa...

jag är med =)

Strumpetossa sa...

Jag vill gärna vinna! ;)

Mirrezz sa...

Jag är gärna med och tävlar om ett sådant härligt hjärta!

WilleBus sa...

mmiiaa85: Försökte hitta till din blogg, men lyckades inte... Är den låst kanske? Häls Jennie

Anonym sa...

Åh, precis vad jag vill vinna på allahjärtans dag! Hälsningar Jessica i M-del

Unknown sa...

jag vill vinna!!!!
Och jag länkar=)
Kram och tack för idag!

Anna-Carin sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Har även länkat vaklart...
//Anna-Carin

frida sa...

Klart att manv ill he ett värmande hjärta! Tjejerna skulle bli jätteglada, då de alltid drar i min vetevärmare. :)

Doris_Assar sa...

Jag är gärna med! :-)

Palven sa...

Så fina och att de luktar lavendel är ju ett stort plus.
Den vi har här hemma har nog gjort sitt, för den luktar gröt när den värms på :o(
Så jag vill gärna vara med och håller tummarna....
Har lagt ett blänkare på bloggen för x:tra vinstchans.

AnneLavendel sa...

Nydelige hjerter. Jeg vil gjerne vinne, og tar to lodd :)

carinizz sa...

Jag är med och vill ju vinna ett fint hjärta:) Länkar på min blogg med!
Kram

Josefin Ehnebom sa...

Jag vill också vara med, kikar runt på din sida medan jag väntar på bilder av myckena du tillverkar nu :-)

Anna sa...

Jag vill vara med!

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar :-)
Har länkat i bloggen:
http://mideco.blogg.se/2010/february/tavling-hos-willebus.html

Kram,

ida sa...

Jag gillar hjärtan!!!! Både i textilform och organform! HAHA

Astrid Hemsydd sa...

Jeg vil gjerne vinne!

Sara sa...

Du gör såååå fina saker!!!

Tyvärr har jag inte chansen att vinna för jag vet tyvärr inte hur man gör för att länka vidare i min blogg, men du får gärna ha fler tävlingar, så får jag ta reda på hur man gör till nästa gång.

Happy valentinesday!
Kram :-)

Anonym sa...

Sara: Det räcker med en kommentar för att vara med och tävla, såd et är bara att hålla tummarna ;) / Jennie

Fangoria sa...

Hoppas jag inte är för sent ute...Vill gärna vinna!
Länkat:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/02/varmande-hjarta-hos-willebus.html

Mamma Mia sa...

Hoppas att jag hinner vara med i svängen, saknar egen blogg kramiz