2008-09-27

Blåsigt som bara den...

Så kan man nog sammanfatta dagen. Oj vad det har blåst! Men inte en droppe regn och det är vi ju tacksamma för.

Tyvärr kom jag på försent att ta kort på mitt bord denna dag men jag tycker själv att det var ganska fint. Det var värmeljus (som inte gick att ha tända pga blåsten) , det var rönnbär och kastanjer och en vacker höstblomma. Till det kan vi plussa alla WilleBus sakerna. Icke att förglömma var ju den Bohuslänska graniten som gjorde att inte alla mina saker blåste iväg ;) Jag var oerhört tacksam för att det fanns gott om sten att plocka. ;)

Ett stort tack till Er alla som kom förbi och tittade på mina saker, era uppmuntrande ord värmde denna höstdag.

Hoppas ni kommer att trivas i era nya WilleBus saker. Om det är någon som vill maila en livebild så mottages det tacksamt. Det vore ju kul att lägga ut här på bloggen hur fina alla barn och vuxna är i sina Bus kläder!

willebusdesign@live.se

Nu har jag inga mer planerade marknader, men jag är öppen för förslag, så är det någon som vet något kul som händer framöver får ni gärna höra av er. (jag har ju nya tyger på väg..;) )

Kommer också lägga in lite bilder på det som finns kvar om någon är intresserad.

Nu ska jag mysa i stugvärmen.

Inga kommentarer: