2008-09-27

TÄVLING hos WilleBus!


Det är ju så populärt med tävlingar i bloggarna nuförtiden och då vill ju inte WilleBus vara sämre ;)

Vi lottar ut 2 haklappar. Det ni behöver göra för att vinna är att lämna en kommentar under inlägget. Skriv vilken haklapp ni vill ha och ge mig ett förslag på något nytt jag skulle kunna sy. Lite inspiration till mig... Samtidigt är det ju lite kul att se om någon läser den här bloggen ;)

Haklapparna är sydda i vaxduk med kantband av bomullsband. Lätta att torka av efter söliga måltider.

Vinnare dras på onsdag den 1 okt.

Lycka Till!

16 kommentarer:

Jo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jo sa...

Jaaaaaaaaaa, jag vill vara med. Älskar Willebus. (Både kläder och pojke).
Hm, jaa, tips? Vi vill ju gärna att det blir mer kläder i större storlek. Typ 116 ;-)Goa munkjackor, gärna i velor eller fleece. Brunt och rosa är ju snyggt. Vill gärna ha den vit/brun/blå :-)

Unknown sa...

roligt med tävling, vinner jag vill jag ha den mörka. Munkjackor i svart och rött hade varit tufft!

Frida Jensen sa...

Hej Jennie! Jag läser din blogg. :-) Och jag drog med alla barnen in till den stormiga marknaden idag med, men det var för sent! Alla, nästan alla verkade ha blåst bort! Herre vad det stormade. Hur länge höll du ut?
Tråkigt att jag missade dig, hade gärna velat se allt fint du har sytt.

Men jag är gärna med och tävlar. En haklapp är aldrig fel! Och den fina bruna skulle passa E fin fint!
*kram*

WilleBus sa...

Frida: Ja fy vad det blåste, halv 4 satt jag i bilen och rullade hemåt och det såg ut som de flesta gjorde det med ;) Vad synd att ni inte kom tidigare... och lycka till i tävlingen.

Anonym sa...

Josefin tipsade mig och såklart att jag med vill vara med, tävlingar e alltid kul!
Jag gillar den mörka, som skulle sitta fint på lilla M.

Så var det tips? Tja....Fleece är aldrig fel och väldigt använbart för både liten och lite större. Har en kompis som tidigare sydde upp barnkläder som sålde mycket hela fleece dressar till bebisar då det var lagom varmt i vagen. Hon sydde även åkpåsar, dvs ärmar upptill och "påse" nedtill som drogs ihop med ett band. Många tyckte de var väldigt praktiska på bebisar också.

Anonym sa...

WUBISHETJosefin tipsade mig om din blogg och tävling! Det är alltid kul och jag är gärna med! Den mörka haklappen skulle sitta fint på lilla M!
Tips? Fleece! Passar både till stora och små. Har en kompis som tidigare sytt upp barnkläder. Hon aålde mycket hela fleece dressar till bebisar då det var lagom att ha i vagnen. Hon sydde även typ åkpåse, dvs med ärmar upptill och sen en "påse" nedtill som knöts ihop. Praktiskt och bra att slippa trä i ben för det allra minsta.

carinizz sa...

Tävling var ju roligt! Jag vill gärna vinna den svarta! Du är ju redan påhittig när du syr men sy mer myspys byxor, bra nu i vinter under overaller! Du kan även sy dockkläder till ca 40 cm dockor, sånt är svindyrt i affärer. Utklädningskläder säljer nog bra med!

Kram!

Unknown sa...

Jag vill tävla!! ;)
Benvärmare hade väl vart nåt att sticka, barn behöver verkligen det:)inga bra tips på vad du kan sy men..
Kraam

Unknown sa...

Åh ifall jag vinner tror jag du vet vilken jag gillar;);)

Britta sa...

Om jag vinner skulle jag vilja ha den med svart kant.
Vad skulle du kunna sy mer? Påslakan set kanske. fuskpolo.bodyförlängare men det har du pratat på. Jag skickade efter tidningar som heter Ottobre men jag inser jag kommer inte att sy skulle du vilja låna dem av mig?

WilleBus sa...

Jaha, nu förstår jag hur man ska göra för att få kommentarer;) Så många har jag nog aldrig fått på ett inlägg tidigare...och än är inte tiden ute;)

Frida Jensen sa...

Har du ingen webshop Jennie?

Nicklas sa...

jag skulle vilja att du satsade på hela dressar som täcker hela överkroppen när barnen äter, då slipper vi föräldrar att oroa oss för fläckar på de dyra kläderna, jag tror de finns på ikea men jag är övertygad om att dina blir både bättre och finare.....kram nicklas

Nicklas sa...

jag kan tänka mig den ljusa förresten........

tilda sa...

jag vill vara med. förslag på vad du kan sy: en rosa haklapp med röda hjärtan på.om jag vinner vill jag ha den gråa men rosa träd på.Från Tildis!!