2008-09-20

Emil kostym.



Wille fick ju en Emilmössa när han skulle på maskerad och vara Kling eller Klang, den fick ju vara polismössa då...

Men här en dag skulle vi rensa ur lite gamla kläder och däribland en skjorta som var riktigt Emil mönstrad. Så då fick det bli en Emiltröja. Så nu får vi hoppas på mera maskerad, gärna med Astrid Lindgren tema, så vi kan få användning av kostymen ;)

Jag och Blogger = BLÄ!

Varför vänder sig bilden ? Kan man bara ha bilder stående på höjden eller??? det ser ju jättetråkigt ut...

3 kommentarer:

WilleBus sa...

Nää, jag har ju bilder liggande tidigare ser jag nu... Ja inte vet jag, har vi någon blogg expert här eller ? ;)

Frida Jensen sa...

Hej Jennie! Hittade din sida. Vad du är duktig och syr så fina plagg!
Vilket datum var det du skulle ha ditt Blingoparty?

(En gång i tiden hade jag en sida på blogger, men jag gillade den inte riktigt. Så kom du över till blogg.se du med. ;-))

Unknown sa...

hmm varför blir dem så?? det blir inte mina:)