2008-09-03

Ojojojoj...


Nu händer minsann spännande saker ;) Willebus har fått ännu en chans att visa upp sig för andra än sina nära och kära.

På lördag finns vi på familjedagen på Restad Gård i Vänersborg. Mellan 10-15 står jag i en liten bod någonstans på området och säljer alldeles färska mössor och dregglisar. Jo minsann, färska är de alltid! Jag sålde ju slut på mitt lager förra veckan så nu går symaskinen varm. Det är så mycket jag vill hinna göra och så lite tid. Jag skulle nog behöva 48 timmars dygn de närmaste dagarna. Men jag ska inte klaga för det ska bli jätte roligt.

Så ni som beställde plagg i lördags får ha överseende med att de inte blir gjorda den här veckan.

Kanske vi ses där!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det ser superfint ut! Är övertygad om att det kommer gå kanon, hade gärna vart med. kramar och lycka till!!

carinizz sa...

Vad roligt! Jag får nog komma hem till dig någon dag och se vad du har och lägga några ordrar! Mössor kan man ju inte få för många!
Kram

WilleBus sa...

Du är så välkommen!