2008-10-17

Ny mössa


Samma underbara tyger men en ny mössmodell. Har inte hunnit pröva den än men är ganska säker på att den är förliten för Bus. Men nu finns det en prototyp att jobba efter. Min tanke är att skippa de synliga randiga delarna, sedan är den även fodrad med det randiga tyget.

Så nästa projekt är att göra den några storlekar större.

Ida:
Min rosa velour är slut, det finns röd och brun, kan detta vara något som passar en prinsessa...med bil på såklart ;) Så kanske vi kan knåpa ihop något.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Brunt låter fint!!

David är så trött på atrt jag jämt klär henne i rosa... :-)

Anonym sa...

Nellie har stl 68 nu.. Börjar sakta men säkert vandra uppåt 74.

Ja var manchesterklänningen jag menade men velour är ju dubbelt så skönt material!! :-)

Anonym sa...

Denna mössan gav jag till en underbar liten grabb! Föräldrarna blev jätteglada och skulle maila dig en bild på Lilla Hugo med mössan på!
Kram Liza

WilleBus sa...

Vad roligt att den passade bra!