2008-10-15

Nya namnband

Eftersom det kommer att ta ca 2 veckor TILL!!! innan jag får mina nya tyger har jag idag muntrat upp mig med att beställa nya namnband.

Jag har bara 2 kvar så det är ju hög tid och det tar ju några veckor att få dem, så det kan nog bli lagom.

Samma design som tidigare, men jag beställde även några turkosa med vit text. Kan vara roligt med något nytt. Vi får se om de är lika fina som jag tycker de bruna är.

Så snart har jag 250 st nya lappar, så då är det bara att börja producera igen ;)

Är sugen att vara med på någon julmarknad. Hade gärna varit med på den här i stan MEN det kostade många hundralappar att vara med...och då måste man ju antingen höja priserna eller sälja massor och det är ju inte säkert man gör...

Men det hade varit kul.
Jag ser bordet framför mig, kanske vit duk denna gången eller den svarta, lite levande ljus i lyktor, gran girlanger och en skål full med hemmagjorda brända mandlar och polkagrisar att bjuda på. Jag vill att det både ska lukta och se ut som jul vid mitt bord. Det hade varit så roligt.

Och självklart fullt med tjocka goa mösssor så här i vintertid. Kanske lite mera kläder än de varit de andra gångerna... Ja ideér finns det gott om ;)

Vet någon hur marknaden i Backamo fungerar. Info mottages tacksamt.

Nu ska jag fortsätta drömma och dricka te med honung i...

5 kommentarer:

carinizz sa...

Det brukar ju vara julmarknad i munkedal, kanske inte kostar så mycket för en plats? Jag kan kolla runt om du vill!
Kram

WilleBus sa...

Det får du gärna göra. Kram

Unknown sa...

Jag såg en marknad som var på lördag oxå..lite tajt kanske??!! Kraam

WilleBus sa...

Ja det kan nog bli lite tajt ;) Men tack för omtanken.

Anonym sa...

fixat!! ;)