2009-03-05

Blommigt


En snuvig, febrig, ont-i-öronen-son... Men ändå en bedårande modell ;)

Ville prova att göra en ny singoallaklänning. Idag blev det en lite kortare och smalare modell med något längre ärmar. Jag tror det kanske är bättre.

Vårblommig dessutom. Jag gillar blommig, dock inte nödvändigtvis pluttinuttigt... Ni vet kanske vad jag menar. Detta är vackra blommor i mina ögon och inte heller i typisk tjejfärg vilket kan vara kul.

Till klänningen finns matchande mössa i WilleBus form ;)
Eftersom Bus inte så ofta använder klänning får vi väl se om det kan passa någon annan ,)
Storleksmässigt är det ca 1-2 år. Kanske mera tunika till 2 åring, men förmodligen jättesnyggt till ett par jeans...

Kram

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå så fint! En bedårande modell är han trots sjukdom.

Jo sa...

Åh, han är ju för fin. Och kläderna också förresten.
Hoppas att ni är hemma igen.

Unknown sa...

Gör sig verkligen kanon i klänning=) Den var ursnygg By the way:)

carinizz sa...

Ska nog ta och beställa två klänningar av dig i denna modell. Vi får bara hitta något bra tyg först:) Dessa ska vara färdiga i juli tänkte jag....

Kram!

WilleBus sa...

Kan vi säkert fixa ;)

Lenas HEM sa...

Detta var ju kanonfint?? Är detta något du har kvar till försäljning?? Lena.

WilleBus sa...

Lena: Det finns kvar!