2009-04-17

Dåligt samvete...

Vet att jag varit en dålig bloggare det sista, men tiden räcker inte till ;) Det är väl så det är för de flesta och då bortprioriteras datatid.
Men jag har i alla fall gjort en t-shirt i flodistyger, tanken är att det ska bli en matchande solhatt i samma modell som Willes... Dock något mindre. På något mystiskt sätt fungerade det inte att förminska mönstret??? Varför inte??? Modellen blev då tokkonstig... Får se om jag kan lösa det genom att låta den ligga till sig några dagar. T-shirten blev i alla fall fin, bild får komma lite senare.
Men istället för att sitta vid datan har jag klippt, sytt och stämplat, fixat klädställning och annat smått och gott. Så nu börjar jag bli redo för lördagen.
Min vän T fixade finfina påsar till mig som nu ligger färdigstämplade med WilleBus på ... Proffsigt ;)
Lite nya klänningar, kjolar och shorts har det blivit. Kanske blir det lite bilder på det också senare. Vi får se om det uppskattas i morgon.
Så har ni inget annat för er kan ni väl komma förbi Folkets Park i Trollhättan mellan 11-16 på lördag och säga hej.


1 kommentar:

Cecilia & Busiga ungar sa...

Önskar verkligen att jag hade haft vägarna förbi...skulle ha varit riktigt roligt att få träffa dig...men lycka till iaf.