2009-04-02

PIF

Jag chansade och la en kommentar hos Klockarbarn. Och vilken tur jag hade, jag var en av de tre första. Detta innebär att jag inom ett år får en hemlig liten present. Huu så spännande! Vill du vara mer?


PIF

Detta innebär att jag kommer att skicka en liten handgjord gåva till de 3 första som svarar på detta inlägg. Presenten kommer i brevlådan inom 365 dagar.


****PAY IT FORWARD
"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.


Gör såhär:
1. Lämna en kommentar under detta inlägg. Maila mig din adress (finns under kontakt). De tre första kommentanterna är med i PIF:en och får en present av mig inom 365 dagar.
2. Gör samma sak på din egen blogg!


5 kommentarer:

marajja sa...

Oh, jag är alldeles ny på detta, men jag vill vara med!

Berg sa...

Åh, hade du också en. Typiskt. Jag vill ju vara med. Men det är kanske svårt att vara med i två samtidigt. (Fast jag tror inte jag får så många deltagare i min, så jag kanske kan köra två parallellt) ;-)

Cecilia & Busiga ungar sa...

Hallå, detta måste ju testas....

Cecilia & Busiga ungar sa...

Ville bara lägga till att jag inte kommer åt din mailadress.....så om du vill kan du väl skicka ett tomt mail till mig så skickar jag över min adress...
Jag har lagt upp på bloggen.

marajja sa...

Tack för välkomnandet!
Har ju följt en massa bloggar ett tag, men inte skapat en egen förrns nu.. Får väl se vad det blir av den.
Dörren kom in i vardagsrummet till slut.. :)