2009-04-13

Papperspåsar


Hade så gärna velat ha fina vita papperspåsar... Vart hittat man det? Har sökt en del på nätet och hittat några ställen... Men jag behöver inte 500 st, snarare 50 kanske. Hade varit så fint att lämna iväg sina saker i en fin påse. Visst, för miljöns skull vore det ju bättre att låta bli.. men ändå.

Visst är det roligt med fina påsar när man shoppar. Det tycker jag i alla fall, så knasig är jag. En favorit är Twist & Tango där man dessutom får silkes papper vikta runt kläderna... Det ger en lyxig känsla!

Men än så länge får man hålla till godo med hemmagjorda ;) Har dock inte riktigt fått in snitsen än, så de är inte perfekta. Men jag får väl öva mera ;)

5 kommentarer:

angelmax sa...

ser ju jätte fina ut, jag har oxå letat efter vita påsar, vet att solig har visat sådanna på sin blogg kolla med henne!

Lina sa...

fiiiiiina!!

Unknown sa...

Jättefina blev dem ju!
Kom på att vi faktiskt har vita papperspåsar på jobbet.. Kan ta med några när minnet är med mig så kan du se om det är nåt att ha=)

Cecilia & Busiga ungar sa...

Tyckte dom ser jättefina ut...gillar din stämpel så himla mycket!!!

WilleBus sa...

Ja, den är jättemysig!