2010-01-14

Till mig.





Det är inte så ofta jag syr något till mig själv, men nu har det blivit en tunika. Det var kul att prova.
Hade inga mönster så den här är skapad genom måtta, klippa, prova, klippa lite till... Ja ni vet, tillslut så lyckas man få ihop det fast det såg lite knasigt ut på vägen.
Jag tycker väldigt mycket om lite romantiska kläder och gärna i vitt... Det här är något påväg ditåt. Ska nog prova fler gånger när jag har något lämpligt tyg hemma, oftast är det ju velour och mönstrad trikå ;)
Provade också att göra egen "logga" som skulle passa bättre till den här typen av plagg. Önskade att jag hade ett alfabet i lite kursiv stil, men det här funkade ju också.

5 kommentarer:

Unknown sa...

jaha hur fick du till det där då?? Bokstäverna alltså??=D
Jättefin iaf och loggan blev snygg!!

bokabosus sa...

Superfin! Vore kul att få se en bild på hur den ser ut på. Snyggt med annorlunda logga =) /Linn

WilleBus sa...

Bokabosus: Nja vi får väl se om jag bjuder på det ;) Men jag har den på mig idag så kanske ...

Tina: Jag har ju en fin Willebus stämpel ;) Den funkade, men den är något stor... Får kanske kolla in affären vid bion ;)

Cecilia & Busiga ungar sa...

Jättesnygg....Väldigt fin spets vid ärmslut. Trevlig helg!!

Lina sa...

Jättefin!!
Du borde vara med i tokigt och likts vårutmaning :)

kram