2008-12-01

Mera tryck


Var tvungen att testa göra tryck med schablon också. Denna är gjord av en plastficka som jag skar ut stjärnan med hjälp av ett rakblad. Kanske skall man ha lite kraftigare plast, men är man ivrig så tager man vad man haver.

Detta tryck blev inte heller perfekt men jag tycker det funkar bättre än att stämpla. Dock är denna mössa lite trång för Herr J junior så är det någon som behöver en mössa får ni hojta. Rött fleece foder i denna med.

Nu tror jag modellen måste sluta sin arbetsdag, han var inte helnöjd på slutet ;)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Såå läckert!!
Ses snart, då ska här pysslas=)

Linda Muhr sa...

Jag använde bokplast när jag har gjort tryck, det klistrar fast sig på tyget och det är ju bra, då kommer ingen färg utan för!

Fina stjärnor!

Mvh Linda

WilleBus sa...

Bokplast! Smart det måste testas.