2008-12-15

Wille goes retro...


Har länge varit sugen på att prova sy ett par byxor i denna modellen. Jag tyckte Bus var underbar som bebis i de vit/brun prickiga byxorna från Me and I. Har sett stilen runt om i andra bloggar med tex. Kokalal, har gjort många byxor, oftast med utsvängda ben. Dock känns det som om han är lite stor för denna modellen, men jag var tvungen att prova.


Om jag syr ett par till så ska jag korta axelbanden eller kanske ännu hellre prova med knappar och så får de nog gärna vara snäppet tajtare runt magen ;) Kanske slår vi till på ett W i rumpan också.

Efter att ha sett honom springa runt i hemmet med dem på sig så måste jag nog medge att han inte är förstor än... Han får nog ha dem till dagis i morgon ;) (stackars barn ,))

2 kommentarer:

Jo sa...

Kul att du vågade.
Gillar färgerna, men modellen är inte riktigt jag (jo, alltså barnet som är modell är perfekt, men modellen byxor menar jag ;-))

LilleBus sa...

Jag tycker att ser hur coolt ut som helst, han blev nog finast på hela dagis :-)