2008-12-03

Stjärnor


Tog en av T gamla tröjor och klippte sönder. Sedan provade jag att trycka mera stjärnor. Denna gången använde jag bokplast som jag blivit tipsad om. Det fungerade väldigt mycket bättre som schablon istället för en gammal plastficka.

Färgen blev väldigt mycket finare på detta lite ljusare tyget. Modellen blev ganska bra på Bus, mest gillade jag att det funkade att spara knäppningen framtill på tröjan.
Det kommer absolut att tryckas mera i fortsättningen. Nu återstår det bara att provtvätta tröjan och se om färgerna stannar kvar som de ska.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!

Linda Muhr sa...

Kanon blev det!

Tvätta ut och in så ska det gå bra!

Kram Linda

Anonym sa...

Vad fint det blev med stjärnorna, nu undrar jag med spänning hur tvätten gick :)

Jättefint med knapparna i halsen riktig farfars tröja feeling
kram Anna

Bustråden sa...

Vad fin den blev!