2009-01-25

Lite saker klara...


Fick en beställning på lite av varje.
En skötväska. Gillar detta tyget jättemycket och modellen också. Man blir förvånad över hur mycket som får plats i den. Har jag tur så räcker nog tyget till något till mig själv också ;) På bilden är inte kanpparna på plats, men det är fixat nu.


Ett litet set i gubbrutigt tyg. Supercoolt. Wille har ju samma sedan tidigare. Som tur var fanns tyget kvar. Kepsens mönster är dock tokstort. Syr man efter minsta storleken passar den mig = jag har stort huvud!!! Det blev till att förminska en hel del. Jag hoppas den passar på mottagarens huvud. Var tvungen och prova på Bus och där satt den perfekt. Blev lite sugen på att göra en ny till honom... Det får bli en annan gång.

Så nu ska det här kittet få åka till ett nytt hem och jag ska gå vidare till nästa beställning.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hur FINT som helst=)
Kepsen är sjukt läcker!!

Berg sa...

Supersnyggt!

Anonym sa...

Ja kepsen gillade jag.

Lenas HEM sa...

Riktigt läckert!! =)