2009-01-02

Stolsdyna.


Fick för ett tag sedan en beställning på en dyna till en Tripp Trapp stol. Jag har tidigare sytt en till mig själv... Jag har dock den gamla varianten utan plaststödet i ryggen.

Beställaren har dock den nya varianten och ville ha en liknande dyna som man köper till stolen i affären. Kanske inget jättesvårt projekt, men av någon anledning tog det emot :) Men så ikväll infann sig lustan att fixa den och nu är den klar.

Kan tyvärr inte prova den på min stol för jag får inte riktigt till ryggstödsdelen, men jag har måttat fram och tillbaka så den bör passa. Tycker de valt ett jättefint tyg till den lilla killen. Så nu hoppas jag de kommer att gilla sin nya dyna.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tyget var verkligen jättefint! Blir nog kanon på lillens stol=)

Anonym sa...

Jättefin!
Kan nog lyfta vilket trist kök som helst.

Anonym sa...

tack snälla du tror nog våran kille kommer sitta på den hela dagarna.