2010-04-26

Fortsatt gnäll...

Nu måste jag bara få gnälla lite till, men sedan ska jag visa de senaste sakerna som blivit gjorda.

Tack, för alla kommentarer, jag förstår nu att det inte bara var jag som var knasig utan att företaget även drabbat fler stackars tygberoende bloggare ;)

Idag kom tyget... Det var ju ganska fint i alla fall, en väldans tur... Dock hade hon lovat en "kompensationsbit", (finns även med på fakturan), eftersom när jag handlade av henne sist så fattades det tryck mitt på tygstycket... Det var inte 1 cm över beställd längd ;) Jag ger upp!

Oberoende av hur fina tyger som trycks upp så hindra mig från att någonsin beställa därifrån, mera!

Är dock oändligt förälskad i mina nya klövertyger från ett annat företag med snabb leverans och trevligt bemötande ;)

Ska bara sy klart några beställningar, sedan får det bli vår/sommar kläder till min söta Bus.

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Inte är man förvånad! Jag har dock svårt att låta bli vissa tyger och köper dem då med insikten att ALLT kan gå fel och har därför inga förhoppningar ;-) Ibland är det så hejdlöst svårt att låta bli härliga tyger. :-D

Men jag förstår ditt beslut om att inte handla mer därifrån - jag hade ett sådant för något år sedan men det är nu omförhandlat ;-)

Unknown sa...

Förstår om du är besviken. jag har också handlat av detta företag men blivit väldigt trevligt bemött när det strulat snabba svar och kompensation.
Hälsn.
Maria