2010-04-02

Inga äggvärmare...


...utan nygjorda mössor ;)
De 2 övre är virkade bara på kul och de 2 nedre är en beställning
Just nu händer inte så mycket.
Väntar på nya tyger och har en del planer för de som redan fyller mina garderober. Dock blir det inte så mycket gjort just nu...Men jag ska skärpa mig ;)
Har bokat in mig på en marknad i april. Ska bli jätteroligt eftersom jag inte varit med sedan innan jul.
Så den 24 april 10-15 finns jag i Gallionen, Uddevalla på närproducerat marknaden.
Ska bli kul att ses där!

2 kommentarer:

www.lenalarssons.blogg.se sa...

Åhhh vad roligt!! =)

Anna-Karin sa...

Spännande med marknader! Jag tror jag får kolla upp lite marknader jag med. Har bara provat Gammaldags Jul och så vet jag att det finns en hantverksmarknad i Lane på sommaren men den håller på i 2 veckor...

Tack för senast föresten!
(Stickkompisen från stick-cafét)