2010-04-18

Så var men hemma igen.


... efter några trevliga dagar i den kungliga huvudstaden ;)
Tänkte visa vad som fick följa med hem, om man ska tänka pyssel.
Stommar att göra ringar av, detta är den första som jag satte ihop för en liten stund sedan. Nu provanvänder jag den för att se om jag gillar den.

Några pärlor och ett fint hänge. Jag besökte Pärlshopen både på Fridhemsplan och i Sturegallerian, men jag gillade den inte riktigt. Men Sirliga Pärlor på söder var väldigt mysig. Fina saker och trevlig personal. Den får ett stort plus, dock är det ju som vanligt stor skillnad på pris, i butik mot webshop, men det är ju så kul att få klämma och känna ;)

Sedan blev det lite tyger, hittade inte så mkt som inte finns här hemma... Men men, lite tyg vill man ju alltid shoppa ändå. Töjbar lina till armband, har ingen aning om var det kallas. Armbandet har ni ju redan sett och fina knappnålar från Rice.
2 rullar med fin tejp och 2 rullar av 2 sidigt presentpapper från House Doctor.
Framtiden får utvisa vad det blir av detta.
Ikväll hoppas jag få gjort några beställningar som ligger och väntar.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ringen var jättefin!

Helena sa...

Jag tittade på din ring igår och den var jättefin!