2010-05-02

Blått

Blåa nyanser är det på vimpeln som gjordes igår kväll.

3 kommentarer:

TRI o MAR sa...

Hej Jennie,

Vet inte om du kommer iåg mig men det var jag som tog över din Blingoväska. Måste passa på att tacka dig för min nya hobby :-)
Efter att jag hittat din blogg öppnade sig en ny värld för mig och nu 6 månader senare är jag ägare till en ny symaskin och en overlock samt att jag har ruinerat mig på tyger!! Jag är total nybörjare men lär mig nått för varje plagg jag syr och bara älskar det! Tack än en gång! //Helena

WilleBus sa...

Hej Helena! Självklart kommer jag ihåg dig! Men vad kul att kunna inspirera ;) Ja, tyger kan vara en dyr historia, men ack så rolig! Det finna alltid nya saker att lära. Kram Jennie

TRI o MAR sa...

Hej igen!

MG tyger har sitt lager på Rossön, mellan Ellös och Varekil. De har flyttat till sin sommarstuga och driver nu endast webshoppen därifrån.

//Helena