2010-05-22

Välkommen!


Nu är jag här, kom och hälsa på. Kram Jennie

8 kommentarer:

Cecilia & Busiga ungar sa...

Hej. Har hört att ett smycke är på gång. Du hade tydligen fått iväg det till landet, men det är ju lugnt för syrran bor där och skulle skicka det vidare....TACK!!!! Vilken rolig överraskning....=)

Cecilia & Busiga ungar sa...

Hej...Det är lungt...blev väldigt överraskad när syrran ringde och sa att jag hade fått post. Men undrar om du inte har min andra adress också....du har skickat saker hem till mig också. Men jag kommer att få det i nästa vecka så jag är glad ändå!!! Hoppas det gick bra på marknaden...
Cecilia

Ingrid sa...

Hoppas att det gick bra på marknaden?! Själv har jag ägnat helgen åt att gräva land, rensa rabatter och plantera diverse grönsaker...

Gulludden sa...

Hej! Du har väl inte missat att rösta på din favorit när det gäller Johanna Ahlards robot tryck? Om du inte har röstat gå gärna in på min blogg och lägg din röst. Mvh. Jessica

TRI o MAR sa...

Så fint det ser ut! Hoppas att det gick bra!

Cecilia & Busiga ungar sa...

Hej...så nu äntligen har halsbandet kommit. Helt uderbart är det...tack så otroligt mycket!!!

Thessan sa...

sv. Tack så jättemkt!

Sara sa...

Attans, jag skulle gärna gått och handlat lite av dina fina saker, men vattkopper hindra vår utflykt. Låg i 40 graders feber, så jag hoppas på nästa marknad ;) Kram och hoppas det gick bra för dig.